perjantai 11. maaliskuuta 2011

"Haluamme Starbucksin Suomeen"

Paikka: lento Espanjaan
Aika: iltapäiväkahviaika
Kahvi: Starbucks



Easyjet on alkanut tarjoilla lennoillaan Starbucksin kahvia. Katsokaa mikä sokeriläjä! Lentoemäntä pakkasi eteeni kuusi pussillista sokeria yhtä kahvikupillista varten.


Facebookissa on kolme Starbucksia Suomeen vaativaa ryhmää. Miksi? Starbucksin kahvihan ei oikeastaan ole yhtään sen kummempaa kuin kotona keitetty Kulta-Katriina. 


Starbucksilla on hauska logo ja pahvimukista siemailusta tulee mieleen Frendit tai Sinkkuelämää, tuotteistus ja markkinointi on hoidettu hienosti. Senkin toki myönnän, että Starbucks-sisustus on sohvine ja upottavine nojatuoleineen tällaista kaupunkihengailijaa miellyttävä, ja plussana paljon reissaavalle on, että Starbucksiin astuessaan aina tietää, mitä saa.


Näistä syistä itsekin silloin tällöin kulutan kyseisen firman palveluita. Mutta itse kahvi ja oheiset... niissä ei ole mitään erityistä. Ehkä juuri siksi noissa kolmessa Starbucksia Suomeen vaativassa Facebook-ryhmässä on jäseniä tällä hetkellä yhteensä 571.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Maistuisiko kupponen?